Bedrijveninfogids
Bedrijveninfogids
 
U bent hier: Accountantskantoor >> Accountantskantoor Roermond >> Gerards & Loefen

GERARDS & LOEFEN

Bedrijfsnaam

GERARDS & LOEFEN

Adres

Hornerweg 2/B
6041TJ ROERMOND

Telefoon

0475-691148

Website

Wij zijn een fullservice en onafhankelijk accountantskantoor, waar een deskundig team van mensen dagelijks klaar staat om voor de clienten op een kwalitatief hoog niveau werkzaamheden te verrichten. Onze clienten zijn werkzaam in diverse sectoren en branches van het mkb en vrije beroepen. Ook verrichten wij graag werkzaamheden voor particulieren. Ons kantoor hecht veel waarde aan de persoonlijke betrokkenheid bij haar clienten. De client staat bij ons centraal. Vanuit dat oogpunt kunnen wij optimaal aan de verwachtingen en de wensen van onze clienten voldoen. Kortom, wij hanteren de slogan ede klant is koninge in optima forma. Gerards & Loefen is aangesloten bij het Nederlands Instituut van Register Accountants (NIVRA) en de Nederlandse Orde van Accountants- Administratieconsulenten (NOvAA). Onze diensten verlenen wij conform de gedragscodes van deze toonaangevende vakorganisaties en worden verricht vanuit een gedegen en actuele kennis van de regelgeving in ons vakgebied. Als u nog geen client bent nodigen wij u graag een keer uit voor een vrijblijvend en kosteloos kennismakingsgesprek. U bent van harte welkom. Belt u ons gerust, of neem contact met ons op via de e-mail (zie onder eContacte). Uiteraard zijn ook de bestaande clienten altijd van harte welkom Gerards & Loefen verricht de volgende diensten voor zijn relaties: accountancy WTA vergunning belastingadvies administratie loonadministratie overige adviezen/begeleiding Gerards & Loefen helpt en adviseert haar relaties tevens over de volgende onderwerpen: Begeleiding financieringsaanvragen bedrijfsopvolging, bedrijfsovername, bedrijfsoverdracht en fusies begeleiding subsidieaanvragen opzet administratieve organisatie Het speerpunt van ons kantoor is accountancy. Gerards & Loefen beschikt over een team van accountants om voor uw onderneming de werkzaamheden op een kwalitatief hoog niveau voor u te verrichten met betrekking tot onderstaande onderwerpen. Gezien het feit dat onze organisatie vanaf 1 oktober 2008 in het bezit is van een Wta-vergunning verleend door de AFM voor de accountantscontrole van niet OOB-organisaties, heeft ons kantoor de bevoegdheid tot het uitvoeren van wettelijke controles. Indien u vragen heeft omtrent de onderwerpen op het gebied van accountancy kunt u telefonisch contact met ons opnemen, of via de e-mail.

Kaart